طریق‌ی ساخت حساب در گوگل آنالیتیکس
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت با به کارگیری از گوگل آنالیتیکس هم شما می‌توانید اطلاعات خوبی را از واحد سنجش بازدید از سایتتان، کسانی که وارد وبسایت شما و همین طور خارج میگردند، چه مقدار و چه زمانی در وبسایت شما باقی می‌مانند و از سایت استفاده می کنند، نرخ پرش از تارنما، با چه عبارات کلیدی به جستجو پرداخته و وارد سایت شما می شوند. تمامی ی این موارد از طریق حساب های آنالیتیکس و وبمستر قابل دسترسی هستند و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از ابزارهایی که خود گوگل به صورت مجانی در اختیارتان قرار داده می باشد این اطلاعات مهم و ضروری را به دست آورده و به کار گیری نمایید.

 

مقالات پیشنهادی دارای ارتباط:

 

طریق‌ی ساخت حساب در گوگل آنالیتیکس

 

بسیاری از کسب و کارها از وب سایت‌های ایرانی یا تارنما هایی که این اطلاعات را ارائه می‌دهند به کار گیری می نمایند . زمانی که خود گوگل این اطلاعات مانند: تعداد بک‌لینک های سایت شما، تعداد بک لینک و پیوند‌ها و لینک های ایجاد شده(به صورت داخلی و خارجی)، تعداد جستجوهای انجام یافته و بسیاری از اطلاعات دیگر را دقیق تر و به صورت دقیقتر در اختیارتان قرار میدهد دیگر نیازی نیست از سایت های دیگر حال معتبر یا غیر معتبر ایرانی یا خارجی استعمال فرمایید و بهتر است از اطلاعاتی که خود گوگل در اختیار وب‌مسترها قرار میدهد مصرف شود.

 

عمل در شبکه‌های اجتماعی:

پس از اینکه سایت به گوگل معرفی شد و حساب وبمستر تولز و آنالیتیکس برای آن ایجاد شد نوبت به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می رسد. بسیار حائز اهمیت می باشد که بتوانید همگی محتواهایی که در باطن تارنما خود منتشر می‌کنید در کلیه شبکه‌های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید. اکنون چگونه میتوانید این عمل را انجام دهید؟؟؟

 

به راحتی، می توانید در شبکه‌های اجتماعی حساب تولید نمائید. صد رد صد اکثر کسب و کارها دستکم در تلگرام و اینستاگرام حساب دارند. اما کار در شبکه‌های اجتماعی باید فراتر از این‌ها باشد، یعنی باید برای کسب و کار خود علاوه بر تلگرام و اینستاگرام در شبکه‌های دیگری مانند توییتر، فیس‌بوک، گوگل پلاس و شبکه‌های اجتماعی ایرانی مانند: کلوب و … حساب تولید نمائید. علاوه بر این شبکه های عمومی می‌توانید در تارنما‌های به اشتراک گذاری کلیپ مانند: آپارات، یوتیوب،… که نوعی شبکه اجتماعی محسوب می‌شوند حساب ساخت فرمایید. اعتنا نمائید که امروزه یوتیوب بسیار مورد دقت گوگل می باشد و اگر بتوانید ویدئوهایی در زمینه ی کسب و کار خود تولید کرده و آنها‌را داخل این شبکه‌های اجتماعی منتشر فرمایید از دید گوگل یک وبسایت بسیار فعال، خوب و گزینه اعتماد خواهید بود. بنابراین از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید چرا‌که عدم کار به مرور بعدازظهر میتواند در آینده به ضرر وب سایت شما به اتمام برسد چون رقبا و کسب و کارهای دیگر همه‌ی این موردها را رعایت مینمایند و به انجام می‌رسانند و به شدت در شبکه‌های اجتماعی عمل مینمایند و عدم کار شما موجب پسرفت سایتتان خواهد بود. براین اساس صد رد صد شبکه‌های اجتماعی را در نظر بگیرید زیرا علاوه بر اینکه به سئوی وبسایت شما یاری میکند، قادر است مشتری‌های جدیدی را هم برای شما به ارمغان آورد چرا؟؟ چون شما در فعلا انجام یک بازاریابی تماما بدون پول و یا ارزان می باشید و در صورتی‌که هم مقداری به تبلیغ بپردازید بسیار ارزانتر خواهد بود و از طرف دیگر می توانید مشتری ثابت و بالقوه خودتان را داشته باشید.

 

تولید محتوای کیفیت عالی:

مورد بعدی که بایستی در سئو رعایت شود این می باشد که بایستی به تولید محتوا پرداخته و آن را به صورت مستمر ادامه دهید. برای این کار میتوانید در سایت خود بخشی را به عنوان وبلاگ در نظر بگیرید و تعدادی یادگرفتن‌هایی را در زمینه ی محصولات و یا خدماتی که ارائه می‌دهید، در آن قرار دهید. از دعوا فراگیری غافل نشوید، زیرا آموزش علاوه بر ایجاد شم اعتماد و اطمینان در کاربران، سبب ساز ارتقاء فروش و رونق کسب و فعالیت شما نیز می شود. زیرا زمانی که کاربر مشاهده می‌نماید که شما راجع‌به تولیدات و خدمات خود نوشته‌علمی قرار داده و از آن مطمئن میباشید و زمانی را صرف نوشتن فراگیری نموده‌اید، اطمینان آن ها ارتقا پیدا کرده و از شما خرید انجام می‌دهند. بنابراین یک کدام از ارکان اصلی افزایش فروش، رونق در سئو و مورد دقت قرار گرفتن توسط گوگل این می باشد که به صورت پایدار محتوای آموزشی درباره‌ی کسب و کار خود تولید فرمایید. به این نکته دقت کنید که نباید به صورت مقطعی ایجاد محتوا را انجام اعطا کرد. یعنی نباید تولید محتوا به این صورت باشد که مدتی انجام گیرد، و بعد از آن به زمانه طولانی انجام نشود و بار دیگر پس از دو ماه به ساخت محتوا بپردازیم. چنین خط مش مقطعی به هیچ عنوان مؤثر نیست.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: